Przechowywanie ważnych i wartościowych przedmiotów niejednej osobie nastręcza trudności. Jeśli i Ty nie wiesz, w jaki sposób zorganizować sobie schowki, mamy dla Ciebie dobre jakościowo rozwiązanie. Szafki na klucze to optymalna metoda na utrzymanie porządku wśród tych najważniejszych drobiazgów. Dzięki nim nie zgubisz żadnego i będziesz miał pewność, że nie wpadną w niepowołane ręce.

Małe szafki na klucze do biur

W każdym miejscu pracy, lecz także w domu, posługujesz się kluczami. W zależności od Twojego stanowiska możesz mieć ich mniej lub więcej. Noszenie przy sobie wszystkich jest niewygodne i mało bezpieczne, dlatego lepiej zorganizuj sobie poręczną szafkę na klucze. Zmieścisz do niej kilka tych najważniejszych, które możesz wygodnie opisać i zawsze umieszczać w tym samym miejscu. System zarządzania kluczami jest tu bardzo istotny, by nie popełnić błędu, np. udostępniając komuś jeden z nich. Sam pojemnik, ponieważ jest niewielkich rozmiarów, możesz dodatkowo chować w szafie lub sejfie. Wtedy z pewnością nikt nie dostanie się do środka, a Twoje dokumenty itp. będą podwójnie bezpieczne.

Pojemne szafki na setki kluczy

Im większa firma, tym więcej kluczy, a to oznacza pokaźnych rozmiarów szafkę. Na szczęście są i takie rozwiązania, które pomieszczą ich 100, 200, a nawet 600! Znajdziesz je w e-sklepie Metalowy Tony. Utrzymanie porządku w takiej gablocie będzie zdecydowanie prostsze. System zarządzania zawartością opiera się na kilku rozsuwanych przegródkach. Każdy klucz ma swoje miejsce i nie ma mowy o ich wymieszaniu. Całość zamykana jest solidnym zamkiem, którego rodzaj uzależniony jest od pojemności szafki. Możesz ją zresztą przytwierdzić na stałe do ściany, w wygodnym dla wszystkich miejscu.

Możesz też zobaczyć:  Styl nowojorski - co warto o nim wiedzieć?

Szafka na klucze z zamkiem szyfrowym

Najprostszym zamkiem, jaki używany jest w szafkach na klucze, jest oczywiście klucz. Jest to najmniej pewny sposób blokady, jednak w wielu sytuacjach zupełnie wystarczający. 

Drugim typem blokady jest zamek szyfrowy, w którym ustalasz właściwą kombinację. Możesz ją udostępnić osobom trzecim, dzięki czemu nikt nie potrzebuje klucza. To przydatne w miejscach, w których pracuje się na zmiany.

Wszędzie tam, gdzie liczy się bezpieczeństwo, np. w urzędach, bankach i firmach, można zdecydować się na sejf. Jego drzwi są niemożliwe do sforsowania, a do środka dostać się można dzięki zamkowi kluczowemu lub elektronicznemu. Oczywiście w przypadku rozładowania baterii zawsze dostaniesz się w standardowy sposób.

Jak widzisz, niepozorne szafki na klucze mogą okazać się bardzo wartościowym akcesorium, bez którego trudniej będzie Ci się zorganizować.